PIETEIKTIES

VEBINĀRS

Jaunā realitāte – elektroniskie dokumenti un paraksti. Praktiski ieteikumi iepirkumu veidotājiem.

10. novembrī 10:00-13:00

 

Pāreja no papīra uz elektroniskajiem dokumentiem un parakstiem:

Laikā, kad strauji un masveidīgi noris pāreja no papīra uz elektroniskajiem dokumentiem un parakstiem, aizvien biežāk rodas jautājumi par to, kas ir obligāts un kas ieteicams, kā strādāt efektīvi un kā izvēlēties abām/visām iesaistītajām pusēm ērtāko dokumenta vai paraksta veidu, formu un formātu, kā arī noformējumu.

Vebinārā iegūsti atbildes uz sekojošiem jautājumiem:

  • kas dokumentos ir būtisks un tātad obligāts, kas tikai ieteicams – pēdējos gados reglamentējums ir mainījies;

  • kādi ir obligāti nepieciešamie rekvizīti un kā tie noformējami, kuri normatīvie akti to nosaka;

  • elektroniskie dokumenti un paraksti – to veidi, piemērotākā izvēle;

  • elektronisko dokumentu formāta izvēle – ieteikumi;

  • elektronisko dokumentu pakešu veidošana: ko un kā tajās iekļaut vai neiekļaut;

  • dokumentu oriģināli un atvasinājumi: pārskats gan par papīra, gan elektronisko formu un pāreju no vienas uz otru.

Vebināra vadītāja IEVA KALVE: 

 

Dr.oec., docente Rīgas Stradiņa universitātē.

Vairāk kā 20 gadu pieredze gan strādājot ar studentiem, gan konsultējot organizācijas un vadot seminārus par visdažādākajiem dokumentēšanas un dokumentu pārvaldības jautājumiem.

 

 

 

Vebināra auditorija: iepirkumu veicēji, darbinieki, kuri formulē prasības iesniedzamajiem dokumentiem.

Pieteikšanās: līdz 8. novembrim, plkst. 15.00
Informāciju par vebināru var saņemt, zvanot pa tālruni: 27798887

Cena: € 49,00 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā).

PIETEIKTIES

Dalības noteikumi:

Vietu vebinārā nodrošinām tikai tiem dalībniekiem, kuri apstiprināja savu vēlmi piedalīties, samaksājot dalības maksu vai nosūtot garantijas vēstuli.
Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums OBLIGĀTI atsūtīt maksājuma uzdevumu uz seminari@iepirkumi.lv

Dalības maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies vebinārā.

Vebinārs notiks Zoom sistēmā: https://zoom.us/

! Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot šo programmu.

Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums:

  • Dators ar interneta pieslēgumu;
  • “Austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.

Cita informācija: Vebināra dalībniekiem būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu.
Pēc vebināra dalībnieks e-pastā saņem elektroniski sagatavotu apliecību par dalību vebinārā.
Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).

 

Visi semināri un vebināri