PIETEIKTIES

4. februārī 10:00-13:00

Kā definēt prasības e-formā iesniedzamajiem iepirkumu dokumentiem un organanizēt tālāko darbību ar tiem?

 

Drošais elektroniskais paraksts Latvijā jau trešo gadu ir pieejams bez maksas un bez skaita ierobežojuma, taču iespēja dokumentus elektroniski parakstīt jebkurā no trijiem pieejamajiem formātiem un kopā ar tehnisko iespēju veidot dažāda satura e-dokumentu paketes, rada samulsumu un nevajadzīgas problēmas gan iepirkumu veicējiem, gan to dalībniekiem, ja prasības elektroniski iesniedzamajiem dokumentiem nav precīzi definētas.
Atruna: vebinārā netiks skarti dokumentu noformēšanas “parastie aspekti” (kuram rekvizītam kur jāatrodas), kā arī dažādu iepirkumu platformu specifika.

Vebinārā iegūsti atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Proaktīvas pieejas un precīzu prasību nozīme iesniedzamajiem elektroniskajiem dokumentiem veiksmīgos iepirkumos.

  • Kā noformēti elektroniskie dokumenti (patiešām) vajadzīgi iepirkuma veicējiem un kā tie vēlāk tiks izmantoti/apstrādāti – aspekti, kas nosaka visu tālāko.

  • Droši un uzticami vai mazāk ticami dokumenti elektroniskā formā – kas ir kas, ko prasām vai atļaujam iesniegt.

  • Vai/kad precīzi norādīt iesniedzamo elektronisko dokumentu formātu – ieteikumi.

  • Optimālas elektronisko dokumentu paketes: nozīme, ko un kā tajās iekļaut vai neiekļaut?

  • Dokumentu oriģināli un atvasinājumi, iesniedzot dokumentus elektroniski.

  • Failu nosaukumu veidošana, failu pārsaukšana.

  • Atsevišķu failu izvilkšana/izkopēšana no pakotnēm tālākā iepirkumu procesa gaitā – būtība un ieteikumi rīcībai.

Vebināra vadītāja: Ieva Kalve

 

 

Dr.oec. Ieva Kalve, docente Rīgas Stradiņa universitātē. Vairāk kā 20 gadu pieredze gan strādājot ar studentiem, gan konsultējot organizācijas un vadot seminārus par visdažādākajiem dokumentēšanas un dokumentu pārvaldības jautājumiem.

 

 

Pieteikšanās: līdz 3. februārim, plkst. 15.00
Informāciju par vebināru var saņemt, zvanot pa tālruni: 27798887

Vebināra auditorija: iepirkumu veicēji, darbinieki, kas formulē prasības iesniedzamajiem dokumentiem.

Cena: € 55,37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā).
Dalība vebinārā iespējama arī tikai iegādājoties tā video ierakstu, kas būs pieejams trīs dienas. 

PIETEIKTIES

Dalības noteikumi:

Vietu vebinārā nodrošinām tikai tiem dalībniekiem, kuri apstiprināja savu vēlmi piedalīties, samaksājot dalības maksu vai nosūtot garantijas vēstuli.

Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums OBLIGĀTI atsūtīt maksājuma uzdevumu uz seminari@iepirkumi.lv

Ja vebināra dalībnieks savu dalību vebinārā atsauc piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), dalībniekam tiek atmaksāta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja dalība tiek atsaukta pēc piecām dienām, dalības maksa netiek atmaksāta. Ja neparedzētu apstākļu dēļ vebinārā nevarat piedalīties, Jūsu vietā vebinārā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot, nosūtot informāciju uz seminari@iepirkumi.lv

Dalības maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies vebinārā.

Vebinārs notiks Zoom sistēmā: https://zoom.us/

! Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot šo programmu.

Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums:

  • Dators vai telefons ar interneta pieslēgumu;
  • “Austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.

 
Cita informācija: Vebināra dalībniekiem būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu.
Pēc vebināra dalībnieks e-pastā saņem elektroniski sagatavotu apliecību par dalību vebinārā.
Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).

 

Visi semināri un vebināri