PIETEIKTIES

25. februārī 10:00-15:00

Mazais iepirkums un Elektronisko iepirkumu sistēma

 

Kopš  2019. gada 1. oktobra Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursa vide ir obligāta Publisko iepirkumu likuma 9.panta ietvaros organizētajiem iepirkumiem, kurus veic jebkura valsts vai pašvaldības iestāde un kapitālsabiedrības, kas ir pasūtītājs Publisko iepirkumu likuma izpratnē.  Vebināra laikā tiks sniegta informācija par “mazā” iepirkuma norisi saskaņā ar Likumu, kā arī pārskats par mazā iepirkuma norises posmiem un šo posmu atspoguļošanu Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursa vidē (t.sk.konsultācijas ar uzņēmējiem), sniegti padomi kā pareizāk vai ērtāk sagatavot iepirkuma dokumentus mazā iepirkuma izsludināšanai e-konkursa vidē, ņemot vērā e-konkursa vides platformas īpatnības. Tiks sniegta informācija par iepirkumiem, kad to veikšanai nav jāizmanto EIS e-konkursa vide, bet gan iespēja iepirkties EIS e-katalogos bez Publisko iepirkumu likuma piemērošanas. Vebināra beigās tiks piedāvāta iespēja aplūkot kā komersanti redz pasūtītāju izveidotos iepirkumus.

Vebinārā iegūsti atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Mazais iepirkums saskaņā ar Likuma 9.pantu. 

  • Iepirkuma dokumenti un prasības mazajā iepirkumā.

  • Minimālo prasību izpildes apjoms mazo iepirkumu organizēšanai e-konkursa vidē.

  • Iepirkuma dokumentu sagatavošana e-konkursa vidē.

  • Iepirkuma norises posmi EIS e-konkursa vidē.

  • Iepirkuma plāns EIS un tā aktualizēšana.

  • EIS e-katalogi kā alternatīva iepirkumu neveikšanas e-konkursa vidē bez Publiskā iepirkuma likuma piemērošanas.

  • Kā pretendents redz Jūsu iepirkumus?

  • Jautājumi un atbildes.

Vebināra vadītāja: Astra Bērziņa

 

Valsts reģionālās attīstības aģentūras Elektronisko iepirkumu departamenta kancelejas, pārtikas un mēbeļu katalogu vadītāja.

Strādājusi Iepirkumu uzraudzības birojā Metodoloģijas departamentā.
Pieredze praktiskā iepirkumu veikšanā, tostarp tehnisko specifikāciju izstrādē, piedāvājumu vērtēšanā un līgumu izpildē.

 

 

Pieteikšanās: līdz 24. februārim, plkst. 15.00
Informāciju par vebināru var saņemt, zvanot pa tālruni: 27798887

Vebināra auditorija: iepirkumu speciālisti, uzņēmumu vadītāji, menedžeri, juristi, pārdošanas vadītāji u.c.

Cena: € 55,37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā).
Dalība vebinārā iespējama arī tikai iegādājoties tā video ierakstu, kas būs pieejams trīs dienas. 

PIETEIKTIES

Dalības noteikumi:

Vietu vebinārā nodrošinām tikai tiem dalībniekiem, kuri apstiprināja savu vēlmi piedalīties, samaksājot dalības maksu vai nosūtot garantijas vēstuli.

Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums OBLIGĀTI atsūtīt maksājuma uzdevumu uz seminari@iepirkumi.lv

Ja vebināra dalībnieks savu dalību vebinārā atsauc piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), dalībniekam tiek atmaksāta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja dalība tiek atsaukta pēc piecām dienām, dalības maksa netiek atmaksāta. Ja neparedzētu apstākļu dēļ vebinārā nevarat piedalīties, Jūsu vietā vebinārā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot, nosūtot informāciju uz seminari@iepirkumi.lv

Dalības maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies vebinārā.

Vebinārs notiks Zoom sistēmā: https://zoom.us/

! Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot šo programmu.

Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums:

  • Dators vai telefons ar interneta pieslēgumu;
  • “Austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.

 
Cita informācija: Vebināra dalībniekiem būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu.
Pēc vebināra dalībnieks e-pastā saņem elektroniski sagatavotu apliecību par dalību vebinārā.
Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).

 

Visi semināri un vebināri