PIETEIKTIES

4. martā 10:00-13:00

Jaunā realitāte – elektroniskie dokumenti un paraksti. Praktiski ieteikumi iepirkumu veidotājiem.

 

Laikā, kad strauji un masveidīgi noris pāreja no papīra uz elektroniskajiem dokumentiem un parakstiem, aizvien biežāk rodas jautājumi par to, kas ir obligāts un kas ieteicams, kā strādāt efektīvi un kā izvēlēties abām/visām iesaistītajām pusēm ērtāko dokumenta vai paraksta veidu, formu un formātu, kā arī noformējumu.

konkurences padome

Vebinārā iegūsti atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Kas dokumentos ir būtisks un tātad obligāts, kas tikai ieteicams – pēdējos gados reglamentējums ir mainījies?

  • Kādi ir obligāti nepieciešamie rekvizīti un kā tie noformējami, kuri normatīvie akti to nosaka?

  • Elektroniskie dokumenti un paraksti – to veidi, piemērotākā izvēle.

  • Elektronisko dokumentu formāta izvēle – ieteikumi.

  • Elektronisko dokumentu pakešu veidošana: ko un kā tajās iekļaut vai neiekļaut?

  • Dokumentu oriģināli un atvasinājumi: pārskats gan par papīra, gan elektronisko formu un pāreju no vienas uz otru.

Vebināra vadītāja: Ieva Kalve

 

 

Dr.oec. Ieva Kalve, docente Rīgas Stradiņa universitātē. Vairāk kā 20 gadu pieredze gan strādājot ar studentiem, gan konsultējot organizācijas un vadot seminārus par visdažādākajiem dokumentēšanas un dokumentu pārvaldības jautājumiem.

 

 

Pieteikšanās: līdz 3. martam, plkst. 15.00
Informāciju par vebināru var saņemt, zvanot pa tālruni: 27798887

Vebināra auditorija: iepirkumu veicēji, darbinieki, kas formulē prasības iesniedzamajiem dokumentiem.

Cena: € 55,37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā).
Dalība vebinārā iespējama arī tikai iegādājoties tā video ierakstu, kas būs pieejams trīs dienas. 

PIETEIKTIES

Dalības noteikumi:

Vietu vebinārā nodrošinām tikai tiem dalībniekiem, kuri apstiprināja savu vēlmi piedalīties, samaksājot dalības maksu vai nosūtot garantijas vēstuli.

Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums OBLIGĀTI atsūtīt maksājuma uzdevumu uz seminari@iepirkumi.lv

Ja vebināra dalībnieks savu dalību vebinārā atsauc piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), dalībniekam tiek atmaksāta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja dalība tiek atsaukta pēc piecām dienām, dalības maksa netiek atmaksāta. Ja neparedzētu apstākļu dēļ vebinārā nevarat piedalīties, Jūsu vietā vebinārā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot, nosūtot informāciju uz seminari@iepirkumi.lv

Dalības maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies vebinārā.

Vebinārs notiks Zoom sistēmā: https://zoom.us/

! Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot šo programmu.

Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums:

  • Dators vai telefons ar interneta pieslēgumu;
  • “Austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.

 
Cita informācija: Vebināra dalībniekiem būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu.
Pēc vebināra dalībnieks e-pastā saņem elektroniski sagatavotu apliecību par dalību vebinārā.
Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).

 

Visi semināri un vebināri