PIETEIKTIES
25. martā 10:00-13:00
Tehniskās specifikācijas dažādu iepirkuma procedūru ietvaros – sastādīšana un vērtēšana
Vebināra vadītāja: Līga Avena
Juriste, publisko iepirkumu eksperte
Programmas detalizēts saturs tiks publicēts drīzumā
Pieteikšanās: līdz 24. martam, plkst. 15.00
Informāciju par vebināru var saņemt, zvanot pa tālruni: 27798887
Cena: € 55,37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā).
Dalība vebinārā iespējama arī tikai iegādājoties tā video ierakstu, kas būs pieejams trīs dienas.
Dalības noteikumi:
Vietu vebinārā nodrošinām tikai tiem dalībniekiem, kuri apstiprināja savu vēlmi piedalīties, samaksājot dalības maksu vai nosūtot garantijas vēstuli.
Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums OBLIGĀTI atsūtīt maksājuma uzdevumu uz seminari@iepirkumi.lv
Ja vebināra dalībnieks savu dalību vebinārā atsauc piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), dalībniekam tiek atmaksāta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja dalība tiek atsaukta pēc piecām dienām, dalības maksa netiek atmaksāta. Ja neparedzētu apstākļu dēļ vebinārā nevarat piedalīties, Jūsu vietā vebinārā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot, nosūtot informāciju uz seminari@iepirkumi.lv
Dalības maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies vebinārā.
Vebinārs notiks Zoom sistēmā: https://zoom.us/
! Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot šo programmu.
Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums:
- Dators vai telefons ar interneta pieslēgumu;
- “Austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Cita informācija: Vebināra dalībniekiem būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu.
Pēc vebināra dalībnieks e-pastā saņem elektroniski sagatavotu apliecību par dalību vebinārā.
Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).