PIETEIKTIES

29. aprīlī 10:00-13:00

Kas jāzina, organizējot Publisko iepirkumu likuma 2. pielikuma iepirkumus

 

Kādas publisko iepirkumu normas obligāti piemērojamas un kādos gadījumos, veicot Publisko iepirkumu likuma 2. pielikuma iepirkumus. Izņēmumi, veicot publiskos iepirkumus par apsardzes pakalpojumiem.

Vebinārā iegūsti atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Tiks apskatīti jautājumi saistībā ar Publisko iepirkumu normatīva regulējuma piemērošanu īpatnībām, organizējot Publisko iepirkumu likuma 2. pielikumā minētajos iepirkumus.

Vebināra vadītājs: Andrejs Vessers-Arness

 

 

Iekšlietu ministrijas Nodrošinājuma valsts aģentūras iepirkumu un realizācijas nodaļas vadītājs. Profesionāls jurists ar ilggadējo pieredzi publiskajos iepirkumos.

 

 

 

Vebināra auditorija: iepirkumu procesa dalībniekiem ar priekšzināšanām publisko iepirkumu jautājumos gan iepirkumu veicējiem, gan pretendentiem, kuru profesionālajā darbībā nepieciešams piemērot publisko iepirkumu normatīvo regulējumu, kā arī juristiem, kuru darbība saistīta ar publisko iepirkumu tiesisko jautājumu risināšanu.

Pieteikšanās: līdz 28. aprīlim, plkst. 15.00
Informāciju par vebināru var saņemt, zvanot pa tālruni: 27798887

Cena: € 55,37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā).
Dalība vebinārā iespējama arī tikai iegādājoties tā video ierakstu, kas būs pieejams trīs dienas. 

PIETEIKTIES

Dalības noteikumi:

Vietu vebinārā nodrošinām tikai tiem dalībniekiem, kuri apstiprināja savu vēlmi piedalīties, samaksājot dalības maksu vai nosūtot garantijas vēstuli.

Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums OBLIGĀTI atsūtīt maksājuma uzdevumu uz seminari@iepirkumi.lv

Ja vebināra dalībnieks savu dalību vebinārā atsauc piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), dalībniekam tiek atmaksāta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja dalība tiek atsaukta pēc piecām dienām, dalības maksa netiek atmaksāta. Ja neparedzētu apstākļu dēļ vebinārā nevarat piedalīties, Jūsu vietā vebinārā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot, nosūtot informāciju uz seminari@iepirkumi.lv

Dalības maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies vebinārā.

Vebinārs notiks Zoom sistēmā: https://zoom.us/

! Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot šo programmu.

Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums:

  • Dators vai telefons ar interneta pieslēgumu;
  • “Austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.

 
Cita informācija: Vebināra dalībniekiem būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu.
Pēc vebināra dalībnieks e-pastā saņem elektroniski sagatavotu apliecību par dalību vebinārā.
Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).

 

Visi semināri un vebināri