PIETEIKTIES

29. aprīlī 10:00-13:00

Zaļo prasību prakses piemēri pārtikas
produktu iepirkumos

 

Zaļā publiskā iepirkuma prasību piemērošana pārtikas produktu piegādes līgumiem ir obligāta. Vebinārā tiks iekļauta praktiskā pieredze pārtikas iepirkuma organizēšanā. Tāpat tiks atbildēts uz jautājumiem, kā atrast savu piegādātāju lauku teritorijā, kā izvirzīt atlases kritērijus, kāds var būt rezultāts izvirzot pārāk augstas prasības, kā vērtēt piedāvājumu tehniskās specifikācijas.

Vebinārā iegūsti atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Kāpēc ir jāveic tirgus izpēti?

  • Kāpēc labāk ir optimizēt pārtikas iepirkumu?

  • Pēc kādiem principiem iepirkumu dalīt daļās? Piemēri.

  • Zaļo prasību piemērošanas piemēri lauku teritorijā.

  • Labākās cenas iegūšana.

  • Saimnieciski izdevīgākais piedāvājums – kritēriji, iepirkuma vērtēšana.

Vebināra vadītāja: Sintija Kristapure

 

 

Lielvārdes novada pašvaldības Juridiskās nodaļas iepirkumu speciāliste.

 

 

Pieteikšanās: līdz 28. aprīlim, plkst. 15.00
Informāciju par vebināru var saņemt, zvanot pa tālruni: 27798887

Vebināra auditorija: iepirkumu speciālisti, pārtikas nozares speciālisti. 

Cena: € 55,37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā).
Dalība vebinārā iespējama arī tikai iegādājoties tā video ierakstu, kas būs pieejams trīs dienas. 

PIETEIKTIES

Dalības noteikumi:

Vietu vebinārā nodrošinām tikai tiem dalībniekiem, kuri apstiprināja savu vēlmi piedalīties, samaksājot dalības maksu vai nosūtot garantijas vēstuli.

Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums OBLIGĀTI atsūtīt maksājuma uzdevumu uz seminari@iepirkumi.lv

Ja vebināra dalībnieks savu dalību vebinārā atsauc piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), dalībniekam tiek atmaksāta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja dalība tiek atsaukta pēc piecām dienām, dalības maksa netiek atmaksāta. Ja neparedzētu apstākļu dēļ vebinārā nevarat piedalīties, Jūsu vietā vebinārā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot, nosūtot informāciju uz seminari@iepirkumi.lv

Dalības maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies vebinārā.

Vebinārs notiks Zoom sistēmā: https://zoom.us/

! Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot šo programmu.

Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums:

  • Dators vai telefons ar interneta pieslēgumu;
  • “Austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.

 
Cita informācija: Vebināra dalībniekiem būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu.
Pēc vebināra dalībnieks e-pastā saņem elektroniski sagatavotu apliecību par dalību vebinārā.
Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).

 

Visi semināri un vebināri