PIETEIKTIES

21. maijā 10:00-13:00

Aktualitātes personāla atlasē

 

Tikai īstais cilvēks īstajā vietā spēj radoši un produktīvi strādāt, realizējot organizācijas stratēģiju un mērķus. Mūsdienu apstākļos ir grūti atrast vispiemērotāko darbinieku, nereti nākas pieņemt “labāko no sliktākajiem”, ar kuru tomēr pēc kāda neilga laika šķiramies. Tas, protams, ir skumjākais scenārijs gan organizācijai, gan cilvēkam, kurš nācis uz atlases konkursu.
Kā vislabākajā veidā atrisināt šo dilemmu, lai būtu ieguvums gan organizācijai, gan darbiniekam?
Uz šiem jautājumiem atbildes meklēsim vebinārā.
Vebināra mērķis – veidot izpratni par personāla atlases būtiskākajiem aspektiem, koncentrējoties uz efektīvu atlases procesu, veidot izpratni par kandidātu vērtību sabalansēšanu ar organizācijas vērtībām, atrodot efektīvākos jautājumus, kurus uzdot kandidātiem atlases intervijā.

Vebinārā iegūsti atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Izmaiņas darba tirgū, organizācijas reputācija – kā tas ietekmē atlasi.

  • Personāla atlases sagatavošanas posms un amata apraksta nozīme šajā procesā.

  • Darba sludinājuma sagatavošanas būtiskākie aspekti.

  • Secīgas atlases procedūra – vai tam ir nozīme?

  • Kandidātu izvērtēšanas metodes.

  • Jautājumu veidi, jautājumu uzdošanas tehnika.

  • Kā saprast, vai konkrētais cilvēks der organizācijai? Atlases noslēguma posms.

Vebināra vadītāja: Inese Sila

Mg, HR, sertificēts profesionālais koučs, trenere.

GENOS emocionālās inteliģences testa sertificēta praktiķe, integrālās attīstības praktiķe. Pieredze personāla vadībā kopš 1995.gada. Darbojas dažādos projektos personāla atlases kompānijā DarbaGuru (t.sk., pilna cikla atlase).

Lasa lekcijas Juridiskajā koledžā, BA Turība par personāla vadību, koučingu, vada seminārus, treniņus par personāla vadības, personīgās izaugsmes, emocionālās inteliģences jautājumiem.

 

Pieteikšanās: līdz 20. maijam, plkst. 15.00
Informāciju par vebināru var saņemt, zvanot pa tālruni: 27798887

Vebināra auditorija: visu līmeņu vadītāji, personāla vadītāji un speciālisti, tie darbinieki, kuriem jāpiedalās personāla atlasē

Cena: € 55,37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā).
Dalība vebinārā iespējama arī tikai iegādājoties tā video ierakstu, kas būs pieejams trīs dienas. 

PIETEIKTIES

Dalības noteikumi:

Vietu vebinārā nodrošinām tikai tiem dalībniekiem, kuri apstiprināja savu vēlmi piedalīties, samaksājot dalības maksu vai nosūtot garantijas vēstuli.

Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums OBLIGĀTI atsūtīt maksājuma uzdevumu uz seminari@iepirkumi.lv

Ja vebināra dalībnieks savu dalību vebinārā atsauc piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), dalībniekam tiek atmaksāta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja dalība tiek atsaukta pēc piecām dienām, dalības maksa netiek atmaksāta. Ja neparedzētu apstākļu dēļ vebinārā nevarat piedalīties, Jūsu vietā vebinārā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot, nosūtot informāciju uz seminari@iepirkumi.lv

Dalības maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies vebinārā.

Vebinārs notiks Zoom sistēmā: https://zoom.us/

! Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot šo programmu.

Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums:

  • Dators vai telefons ar interneta pieslēgumu;
  • “Austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.

 
Cita informācija: Vebināra dalībniekiem būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu.
Pēc vebināra dalībnieks e-pastā saņem elektroniski sagatavotu apliecību par dalību vebinārā.
Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).

 

Visi semināri un vebināri